2013. január 5., szombat

Amikor jártam a fősulira mindig arról álmodoztam: ha végre levizsgázom annyi időm lesz gyöngyöt fűzni. Mindent kipróbálok amit csak lehet. Ez mind maradt álom ugyanúgy nincs elég időm a gyöngyfűzésre.
Azért arra szakítottam időt, hogy Karácsonyra készítsek pár gyöngy díszt.

íme: 






Úgy fellelkesültem rajta, hogy egyből kellett nyakbavalókat is fűzni

Kék angyal:

Őt azután megkapta a kolléganőm akit húztam az ajándékozáshoz.


Lila angyal:



Aztán mindenki kapott egy-egy pici angyalt, amit a Városi karácsonyon egyen medálként viseltünk mindannyian. Annyira jólesett, hogy ennyire örültek neki :-D


Kaptam egy megrendelést, van egy hölgy aki fémérzékeny, szereti az angyalokat és horoszkópja szerint a hegyi kristály illik hozzá leginkább. 
Na megkaptam a leckét! Abban maradtunk, hogy swarovski kristályból készítek neki angyalkát medálnak, és hegyi kristályból a nyaklánc részt.
Szerencsére a kedvenc beszerző helyemen Tiszi webboltjában kaptam hozzá szereléket is ami nikkelmentes. Elkészült, sajnos fotózni nem nagyon lehet.
A megrendelőnek nagyon tetszett.


Úgyhogy készítettem magamnak egyet amit már hegyikristály nélkül fűztem  meg. Ez nekem jobban tetszik, rendezettebb és szolidabb.

no persze nem álltam meg a karácsonyi csecsebecsékkel. Készítettem 3D csillagot: 

Kereszteket: 


Közben azért a többi dolgot sem hanyagoltam el, volt beigli, babapiskótás süti, töltött káposzta etc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése